CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 18, 2011

Geng Memburu Impian...

Wow...hahaha...geli ajer aku dengar 'GENG MEMBURU IMPIAN'....
So sorry kalau ada yang rasa nak ter'muntah' atau terpengsan terbaca aku punya statement...
Ini semua pengaruh 'GILA-GILA REMAJA'..
Kalau nak letak nama 'GENG GAGAK HITAM'...nampak agak jahat..hehehe

Actually aku minat sgt dengan citer tu...may be citer tu ada pengaruh gak ler dalam aku bermotor ni...
Selalunya bila je aku naik motor aku selalu cakap kat WIFEY aku yang aku ni konon2nya AZROY la...dan dia SUZIANA...hahaha..tapi kami story kami2 je la...kalau 'gebang' kat semua...mampus dekkkkkk kena kutuk...hahaha...Wifey aku sporting kalau bab berangan ni...

Memandangkan kita masih dalam proses orientasi dan sessi ta'aruf, soooo.....aku nak perkenalkan geng motor aku....tapi ni koleksi lama punya...gambar je lama...semasa semua masih belum 'touch up' ganas2 lagi motor..kiranya motor masih suci la...







Sekarang ni ahli ada yang masih stay..ada yg dah beli motor yang lain..ada yang dah terpaksa pindah negeri...ada yang bini tak kasi...hehehehe....
Tapi yang penting aku masih setia..dan aku berharap persatuan yang aku perah segala keringat utk usahakan ini berkekalan....

0 comments:

Post a Comment